Zákaznická podpora : +420 775 201 949, spotrebice@nove-levne.cz
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Spotřebiče s.r.o., se sídlem Na Louce 446/14, Praha 10, 109 00, identifikační číslo: 27166821, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb)
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. Vrácené zboží musí být vráceno ve stavu v jakém jste jej obdrželi - nepoužívané, nepoškozené, úplné s veškerými dokumenty, čisté a v originálním obalu. Pokud není vrácené zboží v původním stavu, nemusí být zákazníkovi vrácena kompletní částka. Platbu vrátíme po provedení kontroly vráceného zboží.
2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.
2.3.Zákazník má ze zákona povinnost zásilku převzít a poté jí ve 14ti denní lhůtě vrátit zpět prodejci, pokud však zboží od dopravce nepřebere, může si prodejce účtovat náklady za dopravu
V Praze dne 10.3.2023
1.1 Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
1.2 Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
1.3 Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“záruka 24měsíců pokud není dáno jinak) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“záruka 12 měsíců pokud není dáno jinak). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
1.4 Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.
2.1 Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
2.2 Ke každé objednávce zasíláme daňový doklad na uvedený e-mail , slouží k uplatnění reklamace.
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního daňového dokladu.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě, případně v prodloužené záruce - dle značky. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace kontaktujte nás nebo přímo servisní středisko pro danou značku. Pokud nenajdete servis v následujícím seznamu, kontaktujte nás. K uplatnění záruční reklamace slouží záruční list nebo daňový doklad.
Servisní středisko po vás bude požadovat číslo modelu a výrobní číslo spotřebiče (PNC) - oboje najdete na štítku, který je umístěný na spotřebiči, také datum zakoupení spotřebiče - najdete na faktuře.
1. číslo modelu 2. výrobní číslo (PNC) 3. Kód ML 4. Sériové číslo
Pro požadavek na záruční servis potřebujete:
Pozáruční servis Liebherr dispečink v ČR
Slovenská republika
Slovenská republika
Slovenská republika
Naše značky