Nahrávám...

Zákaznická podpora : +420 775 201 949

Menu

Článek 1 - Základní ustanovení

  • 1.1. Provozovatelem tohoto internetového obchodu, prodejcem a dodavatelem zboží je společnost Spotřebiče s.r.o. se sídlem Na Louce 446/14 , Praha 10 , 10900 , identifikační číslo: 27166821 , zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze 1 , spisová vložka C 101382 .

Článek 2 - Cenové a platební podmínky

  • 2.1. Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
  • 2.2. Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě závazných objednávek kupujícího vytvořených v internetovém obchodě, nebo osobně na prodejnách viz. Kontakty.
  • 2.3. Závaznou objednávkou se rozumí vyplnění formuláře přes e-shop, záloha(celá částka) zaplacená na prodejně nebo bankovním převodem. Na tomto základě je zboží rezervováno týden.
  • 2.4. Spotřebiče Smeg, Küppersbusch a Liebherr – na toto zboží je nutné uhradit zálohu 10.000,-Kč hotově nebo bankovním převodem na základě proforma faktury.
  •  2.5. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši. Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení. Uhrazení plné částky je provedeno buď osobně v hotovosti na provozovně prodávajícího nebo předem bankovním převodem. Dále je možno uhradit plnou částku nebo doplatek zálohy při převzetí zboží, a to hotově na místě dopravci.

Článek 3 – Dodací podmínky

  • 3.1 Termín dodání vybraného zboží, sortiment „SKLADEM“, je po dohodě se zákazníkem uskutečněn do 1 - 7 dní, není-li ujednáno jinak.
  • 3.2. U spotřebičů Smeg, Küppersbusch a Liebherr je dodací doba 7 - 10 pracovních dní po zaplacení zálohy pokud je zboží u dodavatele skladem.
  • 3.3. Po dohodě lze zboží vyzvednout zdarma osobně na naší prodejně na Průmyslové ulici 566/5.

Článek 4 – Doprava

  • 4.1.K dopravě zboží používáme externí přepravní firmu Toptrans -http://www.toptrans.cz
    Toptrans - tabulka sazeb
  • 4.2. Doprava po Praze naší firmou (Spotřebiče s.r.o.):
    •  Praha 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10 - 600,- Kč
    •  Praha 4, 5, 6 - 700,- Kč
  • Ceny montážních prací:
    • Vynesení spotřebiče - patro / 50,- Kč (nutná pomoc druhé osoby)
    • Otočení otvírání dveří - 300,- Kč
    • Instalace spotřebiče ( pouze volně stojícího ) - 300,- Kč
    • Odvoz starého spotřebiče zdarma
    • Bližší info o zpětném odběru elektrospotřebičů najdete zde

Ceny jsou včetně DPH a za jeden spotřebič.

Článek 5 – Záruka

  • 5.1. Na veškeré zboží pro domácí použití je záruka 24 měsíců, není-li ujednáno jinak.
  • 5.2. Záruka na spotřebiče pro komerční použití je 24 měsíců.
  • 5.3. U spotřebičů Liebherr v I.jakosti je možné si dokoupit 5 letou záruční dobu.
  • 5.4. U spotřebičů AEG/Electrolux od 1.12.2017 není záruční list, k  servisu je potřeba předložit fakturu o nákupu. 

ČLÁNEK 6 – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů
  • lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží
  • končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den
  • odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty
  • zboží musí být ve 14denní lhůtě vráceno v originálním obalu, nepoužívané a nepoškozené, je-li tomu jinak, má dodavatel právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu
  • ve 14denní lhůtě je možné vrátit i zboží rozbalené, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů
  • peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno)
  • náklady doprav budou v tomto případě na staně kupujícího (dodací i zpáteční)

Článek 7 – Reklamace

  • 7.1. Doklady k uznání reklamace – Záruční list nebo doklad o prodeji (stvrzenka,faktura).
  • 7.2. Důležité pro uplatnění reklamace jsou údaje ze záručního listu nebo faktury. Pokud potřebujete vědět podrobnosti nebo si nevíte rady, kontaktujte nás telefonicky a dohodneme se na dalším postupu. Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je nutno předložit doklad o nákupu
  • 7.3. Oprávněnost každé reklamace a posouzení odstranitelnosti či neodstranitelnosti vady provede odborný odpovědný pracovník prodávajícího a své stanovisko sdělí kupujícímu. V případě, že reklamující nesouhlasí s rozhodnutím odpovědného pracovníka, může se písemně obrátit na provozovatele společnosti prodávajícího.
  • 7.4. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době a to prokazatelným způsobem - písemnou formou.
  • 7.5. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží. Dojde-li k výměně zboží, začne záruční doba znovu běžet ode dne převzetí nového zboží. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 2 roky.
  • 7.6. V případě vrácení zboží jej posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).
    Pokud zákazník odstoupí od smlouvy a vrátí nám zboží opotřebované nebo dokonce poškozené, máme právo vrácenou částku snížit o hodnotu, která odpovídá poškození nebo opotřebení.
    Pokud zákazník odstoupí od smlouvy a vrátí zboží v zákonné 14 denní lhůtě, hradí dopravu zákazník.
  • 7.7. Při neoprávněné reklamaci/nebude-li zjištěna oznámená závada nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky/může prodávající požadovat úhradu nákladů prokazatelně vzniklých s vyřizováním této reklamace. 
  • 7.8. Záruka se nevztahuje zejména na škody způsobené:
    • neodborným použitím či skladováním zboží
    • mechanickým poškozením nebo opotřebováním
    • živelnými pohromami/vodou,ohněm,bleskem/
    • jinými vnějšími vlivy/působením slunce, tepla, mrazu, vlhka apod./
  • 7.9. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.

Článek 8 – Uskladnění spotřebičů

  • 8.1. Zákazník si může u nás zakoupené zboží uskladnit. Cena za uskladnění 1kus/1měsíc/500kč.
  • 8.2. V tomto případě se datum prodeje vyplňuje při odebrání zboží.

Článek 9 – Závěrečná ustanovení

  • 9.1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  • Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu spotrebice@nove-levne.cz
  • Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  • Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  • U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  • Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  • Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  • Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  • V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  • Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Prodej na splátky

Prodej na splátky je možné u nás uzavřít pouze při osobní návštěvě na prodejně.

Výhody nákupu na splátky

  • již od 2 000 Kč
  • splátky se řídí Vašimi potřebami
  • jednoduché a rychlé vyřízení
  • výhodné pojištění proti nečekaným situacím

Nákup na splátky je snadný, zabere vám jen pár minut:

  1. 1. Vložte zboží do nákupního košíku.
  2. 2. Vyplňte všechny požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte „Na splátky Cetelem".
  3. 3. Po odeslání objednávky se dostanete na stránku pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení podle vašich možností. V případě, že vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
  4. 4. V dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách Cetelem a jsou považovány za přísně důvěrné.
  • 5. Okamžitě po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se vám zobrazí předběžné vyjádření k vaší žádosti od společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem). Pokud byla vaše Žádost předběžně schválena, vytiskněte si smluvní dokumentaci. Podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů je zašlete poštou na adresu: Úvěrové oddělení, BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Špálova 14, Ostrava 702 00 – Přívoz.
  • 6. O termínu dopravy a předání pořízeného zboží vás budeme informovat. (Prodejce se domluví s klientem na termínu dopravy a předání zboží.)

Podmínky pro získání úvěru a potřebné doklady

  • Svéprávnost
  • Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
  • Nejsem ve zkušební době ani ve výpovědní lhůtě

Pro úvěr do 80 000 Kč (včetně)

  1. Kopie platného dokladu totožnosti;
  2. Kopie druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P nebo rodný list;
  3. Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu.

 

Pro úvěr nad 80 000 Kč

  1. Kopie platného dokladu totožnosti;
  2. Kopie druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P nebo rodný list;
  3. Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu;
  4. Doklad pro ověření adresy bydliště (žadatel dokládá pouze tehdy, pokud uvádí jinou adresu bydliště, než je na kopii dokladu o bankovním účtu):
    Doklad o zaplacení SIPO nebo faktura za plyn, elektřinu nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z bankovního účtu nebo výpis z katastru nemovitostí;
    (doklad nesmí být starší než dva měsíce);
  5. Doklad pro ověření příjmu:
    Osoba výdělečně činná:
    Potvrzení o výši příjmu nebo poslední výplatní lístek s označením zaměstnavatele nebo daňové přiznání za předchozí zdaňovací období (potvrzené příslušným finančním úřadem);
    Důchodce:
    Potvrzení od plátce starobního nebo invalidního důchodu nebo poslední výpis z účtu nebo poslední složenka prokazující pobírání důchodu;
    (doklad nesmí být starší než jeden měsíc).

 

Pojištění schopnosti splácet

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění.

Výhody sjednaného pojištění:

  • jistota v nepříznivých životních situacích,
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání,
  • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
  • minimálně 3 pojištění za cenu jednoho,
  • součást měsíční splátky úvěru.

Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Částka k úhradě pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

Typy pojištění

  • SOUBOR MASTER
    Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění je 4,99 % z měsíční splátky úvěru.
    *Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik dle jeho aktuálního zaměstnaneckého statutu
  • SOUBOR MASTER PLUS
    Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí + Pojištění krádeže a Home Assistance. Úhrada za pojištění je 4,99 % z měsíční splátky úvěru + 49 Kč každý měsíc po dobu splácení úvěru.
    *Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik dle jeho aktuálního zaměstnaneckého statutu
  • SOUBOR SENIOR
    Pojištění pro případ úmrtí. Úhrada za pojištění je 4,99 % z měsíční splátky úvěru.

Poskytovatelem úvěru je banka BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem). Tento prodejce je zprostředkovatelem úvěru na základě živnostenského oprávnění a zastupuje na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru.  Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.


RADY A TIPY

Mohu při transportu ledničku zcela položit?
Chladničky i mrazničky musí být přepravovány vždy ve vzpřímené poloze, přepravovat je ve vodorovné poloze např. ve vozidle typu Combi je nepřípustné, neboť v takovém případě dojde k zatečení oleje z kompresoru do chladícího okruhu a tím pádem k znehodnocení spotřebiče.

Jaká je doporučená provozní teplota pro nastavení v chladničce?
Provozní teplota v chladničce by se měla pohybovat okolo +5° C 

Jaký je rozdíl mezi chladničkami se statickým a dynamickým způsobem chlazení?
U modelů s dynamickým způsobem chlazení je ve vnitřním prostoru chladící části umístěn ventilátor, který při každém sepnutí kompresoru a při zavřených dveřích rozhání chladný vzduch v celém prostoru chladničky dokola, čímž dochází k vyrovnanější teplotě v celém chladícím prostoru a u nově vložených potravin dojde k jejich rychlejšímu vychlazení oproti modelům se statickým způsobem chlazení (bez ventilátoru) 

Je možné u jednokompresorové chladničky se dvěma chladícími okruhy vypnout nezávisle na chladící části mrazák?
U modelu se dvěma chladícími okruhy lze vypnout např. při odjezdu na dovolenou pouze chladící část, mrazící část bude v provozu vždy

Za jak dlouho po transportu mohu ledničku uvést do provozu?
Po konečném ustavení chladničky nebo mrazáku na místo provozu by měl být model cca 24 hodin před uvedením do provozu (zapojení do zásuvky 230V) odstaven, aby se ustálila hladina kompresorového oleje a model nebyll při provozu nadměrně a neodstranitelně hlučný.


EKOLOGICKÁ LIKVIDACE

Příplatek za ekologickou likvidaci starých spotřebičů. 
Od 13.8.2005 platí novela zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech, která přináší změny především ve zpětném odběru elektrozařízení a příspěvku na historické elektrozařízení. Tento zákon postihuje všechny dovozce, výrobce, ale i prodejce.

Prodejci elektrospotřebičů nejsou podle názoru Ministerstva životního prostředí povinni převzít od zákazníka starý spotřebič přímo na prodejně. Povinností maloobchodního prodejce je přesně informovat zákazníka o sběrných místech. Lze mít přímo na prodejně vystavený seznam sběrných dvorů blízko místa prodejny nebo lze tuto informaci pomoci vyhledat na stránkách Ministerstva životního prostředí (http://www.env.cz) nebo na stránkách kolektivních systémů - 
ELEKTROWIN (http://www.elektrowin.cz - domácí elektrospotřebiče) 
ASEKOL (http://www.asekol.cz - elektronika, IT technika)
REMA (http://www.remasystem.cz
EKOLAMP (http://www.ekolamp.cz - osvětlovací technika)
ECOBAT (http://www.ecobat.cz - přenosné baterie) 

Poplatek PHE - DOMÁCÍ ELEKTROSPOTŘEBIČE
194,- Kč Chlazení (velké chladicí zařízení, chladničky, kombinace chladničky a mrazničky, mrazničky, ostatní velká zařízení používaná pro chlazení, uchovávání a skladování potravin) 
69,- Kč Velké domácí spotřebiče (pračky, sušičky, myčky nádobí, pečící zařízení, elektrické sporáky, ostatní velká zařízení používaná k vaření a jinému zpracování potravin, ostatní velké domácí spotřebiče v jiné podskupině neuvedené) 
15,60,- Kč Vysavače (vysavače, čistící stroje na koberce, ostatní zařízení pro čištění), varná deska, mikrovlnná trouba, odsavač, topení apod. 
3,50,- Kč Malé domácí spotřebiče (žehličky a jiné spotřebiče používané k žehlení, mandlování a další péči o oděvy, topinkovače, fritovací hrnce, mlýnky, kávovary a zařízení pro otevírání nebo uzavírání nádob nebo obalů, elektrické nože, spotřebiče pro stříhání vlasů, sušení vlasů, čištění zubů, holení, masáže nebo jinou péči o tělo, hodiny, budíky a zařízení pro účely měření, indikace nebo registrace času, váhy, elektrické ventilátory malé) 

Zásady používání souborů cookie společnosti Spotřebiče s.r.o.

V těchto zásadách používáme termín „soubory cookie“, kterým se odkazujeme na soubory cookie nebo jiné obdobné technologie, které jsou uvedeny v evropské směrnici o soukromí a elektronických komunikacích.

Co je soubor cookie?
Soubory cookie představují malé textové soubory vytvořené navštívenou webovou stránkou, které obsahují určité údaje. Jsou ukládány na počítači návštěvníka, aby uživateli umožnili přístup k různým funkcím. Na našich stránkách využíváme jak relační tak permanentní soubory cookie. Relační soubor cookie je dočasně uložen v paměti počítače, zatímco si návštěvník prohlíží danou webovou stránku. Tento soubor cookie se vymaže, jakmile uživatel zavře internetový prohlížeč nebo když uplyne vymezený čas (vyprší platnost dané relace). Permanentní soubor cookie zůstává uložený na počítači návštěvníka, dokud není vymazán. 
 

Proč používáme soubory cookie?
Soubory cookie používáme k tomu, abychom se více dozvěděli o způsobu, jakým návštěvníci pracují s obsahem našich webových stránek, což nám pomáhá zlepšovat zážitky z návštěvy těchto stránek.
 

Funkčnost a obsah stránek
Návštěvníci využívají funkce sdílení, pomocí které doporučují naše stránky a jejich obsah na sociálních sítích jako Facebook nebo Twitter. Soubory cookie uchovávají informace o tom, jak návštěvníci používají funkci sdílení – ne však na individuální úrovni – aby mohly být stránky později vylepšeny. Pokud nepovolíte používání souborů cookie, nejsou uchovávány žádné informace. U některých funkcí v rámci našich webových stránek využíváme služeb třetích stran, např. když navštívíte stránku s vloženým videem nebo s odkazy na YouTube. Tato videa nebo odkazy (a jakýkoliv jiný obsah třetích stran) může obsahovat soubory cookie třetích stran, jejichž zásady používání si můžete přát vyhledat a prostudovat na příslušných webových stránkách těchto třetích stran. 
 

Webová analytika
Tyto webové stránky využívají služby Google Analytics, která využívá souborů cookie. Z celkového hlediska soubory cookie uchovávají informace o tom, jak návštěvníci využívají webové stránky, včetně počtu zobrazených stránek, odkud návštěvníci pochází a kolikrát stránky navštívili. Tyto informace pak slouží ke zlepšování těchto webových stránek a k zajišťování dobrého uživatelského zážitku. Pokud nepovolíte používání souborů cookie, nejsou uchovávány žádné informace.
 

Jak mohu odmítnout a vymazat soubory cookie?
Soubory cookie nepoužíváme ke sběru osobních údajů, které lze použít k identifikaci návštěvníka. Nicméně, pokud si tak přejete učinit, můžete zvolit možnost odmítnout či blokovat soubory cookie používané v rámci webových stránek společnosti Spotřebiče s.r.o. nebo třetích stran změnou nastavení vašeho internetového prohlížeče – pro více informací viz „funkce nápovědy“ v rámci vašeho internetového prohlížeče. Berte prosím na vědomí, že většina internetových prohlížečů povoluje používání souborů cookie, a pokud si tedy nepřejete soubory cookie používat, může být zapotřebí soubory cookie aktivně blokovat či mazat. Ohledně informací o používání souborů cookie v internetových prohlížečích na mobilních telefonech a podrobností o tom, jak takové soubory cookie zakázat či vymazat, viz návod k použití vašeho mobilního telefonu. Pokud odmítnete používání souborů cookie, budete stále schopni navštívit naše webové stránky, ale některé funkce nemusí správně fungovat.

Naše značky